Kemi vs. Latin

Då sitter man här i sin härliga säng igen mitt ibland sängkläder i blått och vitt med en massa papper och böcker lite varstans. Plus en underbar Sky med hennes böcker och papper också :P Hon med sin naturkunskap och  jag med min kemi ^^ Har druckit en massa kaffe och ska nog snart äta lite glass också :P Nu ska Sky föreläsa lite om kopplingen mellan fussion och latin, intressant intressant - tror faktiskt att jag håller mig till mina pKa värden och hydroxidjonskoncentrationer och lite annat smått och gott :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara för att du är avis på min inteligens! du vågar bara inte erkänna att jag är smartare än dig!

2008-03-17 @ 22:06:03
Postat av: pinky

smått och gott!?! :O:O

2008-03-18 @ 14:42:18
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0