Jobbigt väder inplicerar jobbig Hanna. Jobbig Hanna inplicerar inte jobbigt väder.

Det regnar. Det regnar!! Jag tycker inte om när det regnar ^^ Eller jo ibland, men inte just nu för det är allt för kallt!! Och jobbigt väder inplicerar jobbig Hanna (jobbig Hanna inplicerar dock inte jobbigt väder). Ehum, så med andra ord - folk i min omgivning tycker nog inte heller om jobbigt väder ^^ Menmen.

Tandläkaren imorse, snart dra ut tänder, snart tandställning. Kanske tandställning på studenten! USCH OCH FY! Hemskt. Menmen, jag har planer på hur jag ska göra i så fall, nämner ingenting - det får ni människor se på studenten och studentbalen i så fall ;) Mohaha


Kommentarer
Postat av: Besserwisser

iMplicerar, Hanna. Inte iNplicerar.

2008-03-14 @ 19:09:57
Postat av: eyy

Implicerar wtf?? va ä de

2008-03-14 @ 20:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0