Glad Påsk.

Det märks att det är helg/lov, för jag sitter inte lika mycket vid datorn, vilket medför att det inte alls blir så mycket skrivet. But I guess thats the way it's suppose too be! Nu är påsken i princip över också, inte för att det är en sådan stor händelse i min familj. I år så var det jag, Sky, mamma, Per-Arne, mormor och morfar som åt god mat och rullade ägg ^^ hade hur skojj som helst! Sen spelade vi kanasta och jag blev världsbäst på det så morfar tyckte jag skulle gå och lägga mig :)

Midnattsmässan var jätte fin, öppningen med körens psalm var breathtaking, sen gick det lite utför men det var fortfarande fint :) Härligt att träffa Markus också, hade inte gjort det på ett tag! Hem och sova, jag mådde hur dåligt som helst och Sky tvingade ner mig i sängen ^^ Kul... Menmen, vaknade sen idag av att hon stökade omkring i lägenheten och jag mådde illa. Bra jobbat..!

Mått uselt hela dagen, ont i precis varenda skrymsle av mig själv. Inte direkt skojj om man säger så. Sky är hemma i Skåne nu, hon flög hem nu ikväll :) Har för mig att hon kommer hem på fredag, hon sa någonting om att hon skulle kidnappa mig på lördag så jag antar det! Haha.

Marcus, Johan och Åsa kom och våldgästade idag, de fick sig ett gott skratt åt mig. Eftersom jag inte mår bra har jag inte orkat göra någonting specielt med utseende så jag har travat omkring i mjukisdress och morgonfrisyr. Det såg väll lite roligt ut kan jag tänka mig ^^ Blev iaf kidnappad till slagstaglass där jag snodde glass av Johan. Faktiskt trevligt att komma ut med dem, även om jag inte var så roligt sällskap. Annars har jag levt på veteskorpor och blåbärssoppa hela dagen. Mums :)

Nä nu ska jag försöka sova, ska krypa ner i min gosiga säng och kura ihop mig till en boll och sova bort illamåendet så jag kan åka till Tallin på tisdag! Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: vickan

vi är sjuk Hanna, jag tycker synd om mig själv och mina läppar svider. hahah xD

2008-03-23 @ 21:48:58
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0