Girls night in.

Gårdagen avslutades med tjejkväll med Vickan och Sky här hemma, helt underabart! Lagade wok som blev uppskattad av speciellt Vickan, hon gillade kycklingen ;) Hon fick också äta med sina kära rooosa pinnar! Film blev det såklart: Casanova och Die Hard 4 - riktigt bra filmer! Myspys. Massa gott i gott gott också, ost, kex, äpple, russin, rostade kikärtor, chili nötter, te och massa annat :) Sprang in till Kjell för att dricka high tec vatten och busa med badkaret och duschen :P misstänker att vackra bilder kommer finns på Vickans bilddagbok. (bara att gå in på www.bilddagboken.se och söka på Viktoria Forsberg ^^)

Idag har jag jobbat, det var basar i kyrkan. Sålde våfflor och stod lite i tombolan. Köpte en hel cool resväska och tillsammans med Sky köpte jag en kaffekokare (en visslande Johanna) och en massa koppar som är såå goda att dricka ur xD ! Åkt runt i stan med mor idag också, vi var ute i Mälarbaden och kikade. Grymt fint hur molnen speglade sig i vattnen och fåglarna sjöng om våren. Wonderful!
 
Och nu har det ju varit final i Melodifestivalen också :P Charlotte Perrelli - Hero ska till Eurovision Song Contest och förhoppningsvis vinna hela alltet! Fast egentligen, varför inte skicka Björn Gustavsson? :P Han skulle nog kamma hem det riktigt bra med sina sånger och dikter ;) Men Charlotte blir super, hennes låt var faktiskt bra. Dock var min favorit Sanna Nilsen, men tvåa är ju inte helt fel det heller!

Fruktsallad med vanlijglass är så mums! (Sky, det finns laktos/mjölkfri glass ^^)


Kommentarer
Postat av: Bonza

Liar, liar, pants on fire!

2008-03-15 @ 22:41:03
Postat av: vickan

Det var kul igår, helt sjukt roligt xD haha. "Hej Hannas kompis, Vickan den roooosa tjejen" hahaha. jag skulle gissa på att jag blev idiotförklarad:P

2008-03-15 @ 23:23:22
URL: http://vickanforsberg.blogg.se
Postat av: ängel

Det var jätte kul igår! Tack hanna, förlåt för att jag var lite borta och för att vi missförstod varandra (enligt vickan). Har du redan provat kopparna din lilla kaffe missbrukare. Och vet du vad? jag vet att det finns laktos fri glass osv jag är inte trÖg!

2008-03-16 @ 21:00:45
URL: http://[email protected]
Postat av: Hanna

Nej söta du, jag har inte provat kopparna, jag vet att modellen är god att dricka ur bara :P

2008-03-17 @ 12:42:46
URL: http://hjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0