Det snöar.

Kemi provet idag gick helt ok :) Lurigt det där faktiskt, man kan dagen innan och till och med precis innan vara helt lugn och inte några som helst problem. Man känner att man ha koll och att det inte alls är någon fara, men när man sitter där på stolen och ser provet. Då fryser allt till is, man börjar skälla på sig själv för att man inte pluggade mera och aa, den gamla vanliga visan. Efter dagens prov har jag iaf kommit på att nu jävlar ska jag ha mvg på riksprovet, jag måste det om jag ska ha mvg i betyg.

Träffat en väldigt intressant person idag. Gränsen mellan att vara stark och stå för sina åsikter och vara dryg är hårfin, det är svårt att balansera rätt. Den här personen lyckades riktigt bra. Är imponerad. Men som sagt, väldigt intressant person. Vill gärna träffa honom igen :)

Våfflor var gott, bytte om till nya mjukiskläderna när jag kom tillbaka till skolan och snodde även Vickans gympadojjor så det inte skulle se allt för galet ut. Åt lite våfflor och var social innan jag och Vickan travade hem till Krull för att sedan skiljas och åka åt varsitt håll :) Men ojoj vad nya kläderna är sköna :D !

EM-fotbollen imorn, mosa KF05 och FÖ05B!!! ;)


Kommentarer
Postat av: vickan

du, du får ta tag i nr 87 :P hahah. död åt KF05, eh, ta det inte bokstavligt, man skulle kunna säga smärta åt dom men det skulle inte ge lika stort intryck..... hahah xD

2008-03-21 @ 13:02:00
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0