Café K

Första gången på hela året jag var på Café K, Sky var med. Faktiskt var det riktigt skönt. Eller till en början var det liiiite knas eftersom jag har missat allt som har hänt senaste tiden. Men sen var det kul :) Kejns mage tycker man om, alltid skön att ha som huvudkudde. Sky blev först rädd för alla människor men tyckte sedan att de var härliga :)

Nu sitter vi här hemma, har just utfört ett par riktigt snygga akrobatik konster på min datorstol, fråga mig inte varför det bara blev så när Sky har kameran och jag är knäpp ^^ 


image69


Kommentarer
Postat av: B1

jag säger bara herregud...vart har jag hamnat? är jag lika knäpp..går det?

2008-03-14 @ 09:20:32
Postat av: Hanna

Linn, kära du - jag har lärt mig av dig :P

2008-03-14 @ 09:34:36
URL: http://hjansson.blogg.se
Postat av: Anna

Är vi verkligen släkt? Hahaha

2008-03-14 @ 16:43:45
URL: http://annoula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0