what a wonderful day :)

Mösspåtagning för treorna idag då, härligt för dem! Johan var vänlig nog att påpeka för mig och Linn att vi minsann har två år kvar ^^ Med skratt och gjädje svarade vi då :D Haha! Massa bus och kul med André, Mangs och de andra mupparna ifrån KF05 på lunchrasten innan Linn och Robin var snälla nog att kasta i mig i vattnet från Ångbåtsbryggan med enbart en massa vita kläder på ^^ Nog för att jag var på badhumör men jag hade gärna bytt om till bikini först :P Dagen avslutades med bad på Visholmen med Linn, Robin, Krull och Sky :)

Dagen har helt enkelt varit helt super :) Men kommer sakna några av treorna riktigt hårt sen kommer bli tomt.. Kände det idag när de hade mösspåtagningen. För ett halvår sen stod jag där och kikade när de fick sina första mössor (kommer inte ihåg namnet på dem), då kom det några tårar för jag insåg att "shit, om ett halvår slutar de". Nu har det gått ett halv år och imorn gäller det.. Sorligt för oss, härligt för dem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0