Vandrings oskulden är tagen :)

Helgen spenderades på Sörmlandsleden tillsammans med kussemusse Jennie, Tim och Gustaf, två dagar var vi ute och gick. Sammanlagt blev det väl strax över 3.8 mil har jag för mig, bra träning måste jag säga! Startade i Gnesta och sedan gick bland myror, ormar, träd och buskar, klättrade över (jag lovar) varenda kulle som fanns och hittade efter kanske 2.5 mil en fin rastplats där vi slog upp ett litet tvåmanna tält och ett vindskydd. Gjorde mat, badade, njöt av vädret (som var otroligt fint och inte regn och åska som det var sagt) och gick slutligen och la oss. Jag och Tim tog sovsäckarna och sov på en klipphäll under bar himmel - mäktigt! Dagen efter gick vi till Mölnbo och blev otroligt lyckliga över matstället vi hittade, jag åt köttbullar och de andra pizza ^^ Men tråkigt nog kunde vi inte gå sista milen tillbaka till Gnesta för både mitt och Jennies vänstraknä pajjade så vi liftade med hjälp av min gula tröja tejpad "Gnesta" med svart tejp ^^ Mycket, mycket bra helg :) ! Man kan verkligen säga att jag har fastnat för vandring, funderar på att införskaffa en egen vandringsrygga :D

Klättring och paddling kvar nu då :)


Kommentarer
Postat av: Sky

Hanna du SKA med på TVM nästa gång!! Då ska vi vandra några mil, och du SKA med!!!

2008-07-01 @ 14:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0