Sista dagen med Sky

Var hemma hos sötnöten vid tre tiden och var i stort behov av mat så vi kilade iväg och inhandlade en pizza som vi fort fick i oss. Sedan har Sky städat en massa, jag har segat och till slut hamnade vi på Visholmen med Gustaf och badade. Tråkigt nog kunde inte Zoran kika förbi så honom får jag träffa en annan gång. Nu har iaf jag och Sky ätit jordens godaste avskedsmiddag (avsked av Tynäsvägen); nudlar, snabb makaroner och potatis och purjolöks soppa. Mums :P Menmen, nu ska jag dampa lite på Sky så att allt blir klart snart :) Städtanten är i full gång :D !!


Kommentarer
Postat av: Anna

Har du börjat packa inför flytten :o)?

2008-06-09 @ 08:27:08
URL: http://annoula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0