Jennie Maria Elina Jansson



Älskade kusin <3Min underbara kära kusin Jennie är på väg hit, har inte träffat henne på år och dar så det ska bli najs :) Så det blir en tjejkväll med skitsnack, film, glass och en massa massa bus :) Det är ganska härligt egentligen, vi träffas hur sällan som helst, i vintras snackade vi inte på flera månader - typ 4 månader eller något men ändå är allt som vanligt när vi ses, bamsekramar och en massa babbel. Slutsats: hon är inte bara min kusin utan också min allra bästa vän :) Blod är tjockare än vatten sägs det ju :) Kommer ihåg när vi var mindre, vi kunde inte umgås mer än 2 dygn utan att börja bråka ^^ Och det slutade för det mesta med att jag flög in i garderoben :P Och sen alla våra klädbyten, går inte en enda gång att vi ses utan att vi går igenom den andres garderob :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0