Grillby

Jag tog mitt pick och pack i torsdags och tåg tåget till Enköping där jag blev hämtad av familjen Österberg med bil för att sedan fortsätta resa mot Grillby. Skulle nämligen fira midsommar med släkten Österberg i Norberg :) och sen stanna här i Grillby hela helgen. Midsommar blev hel lyckad, otroligt härlig släkt (topp betyg!) och riktig god mat. Malva den söta lilla saken var energisk och fick med mig och Krull, eller Martin som jag säger nu ^^, på många busiga saker. Vi skulle grilla henne efter att ha marinerat henne i poolen, vi snurrade runt henne och lekte "jaga" eller något :P Spelade kubb gjorde vi också, eller snarare "pugg" som Malva kallade det :D Haha. Vi sov över där i våra sovsäckar och jag och Kull plockade sju olika blommor och la under huvudkudden och fick efter att ha plocka sista blomman inte prata ^^ Vilket vi faktiskt lyckades med :D ! (inte ofta jag är tyst som Simon vänligen påpekade ^^)

Sprang omring i ett litet gruvsamhälle dagen efter och åkte sedan mot Grillby, jag och Krull sov hela vägen ^^. Promenerade runt hela Grillby vilket inte var mycket så det gick riktigt fort :D Nu sitter jag här på en madrass på golvet, lyssnar på konstig musik och är hungrig :P

Igår i bilen lyssnade vi förresten på en lite rolig sak, det var en man som pratade om att alla minsann hade tankar om exempel hur folk skulle reagera om man ställde sig upp under ett möte och slet av sig kläderna och lite annat liknande. Märkliga tankar har alla enligt honom och den dagen som man kunde läsa andras tankar skulle ingen kunna gömma sitt rätta jag. Ganska intressant faktiskt för jag tror att i en viss grad så stämmer allt det han sa riktigt bra. Någon som känner sig träffad? ;)

Kommentarer
Postat av: ängel

Kul att du hadde en ra midsommar, du kan väl ringa mig någon dag? Saknar dig <3

2008-06-22 @ 18:26:36
URL: http://hopplosgroda.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag vill INTE att någon ska kunna läsa mina tankar hahaha...

2008-06-22 @ 22:09:27
URL: http://fitnezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0