Goood day :)

Blev en riktigt bra dag idag iaf :) ! Hamnade på stan med Jennie och åt lunch, Angelica kom sedan och gjorde oss sällskap inne på Wayne's innan vi åkte hem till Jennie och spelade en bilspel ;) Angelica var bäst! Körde över tre människor och krashade en massa bilar och när polisen var efter henne sa hon "men de kommer väl inte ta mig nu? Jag har ju inte gjort någonting?" Hahaha så förbannat söt :D Hon och Jennie kilade sedan iväg för hemligheter och jag stannade med Happo min kära gudfar och Irene hans sambo och hade trevligt :)

Vi kikade på Holland - Frankrike, första halvlek hemma hos Jennie och skulle sedan hem till Angelica för Robin ville träffa mig. Planen var att springa dit i halvtid och titta andra halvlek där, men tack vare en MASSA flum ifrån de där två damerna kom vi dit 20 min in i andra halvlek ^^ Holland ledde med 2-0 och vann med 4-1 xD !!

Skulle ta sista bussen hem, 23.15 men det gick ju ingen buss då ^^ Så det blev till att kila hem till Robin och Angelica och snacka en massa med Robin. Tittade på en gammal julkalender med en häxa och en fe som bytte kropp :P Hur skojj som helst och tog sedan nattbussen hem och här sitter jag :)

BRA DAG :D !

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Tack så mycket :) Emilia är i alla fall söt!

2008-06-14 @ 11:52:37
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0