Förvirrad?

Satt med Anna på American idag och babblade bort tiden. Vi tog igen allt vi hade missat eftersom vi inte har setts på evigheter. Det var skönt, att äntligen få sätta alla förvirrade tankar i ord inför en som bara fattade allt så klockrent. Jag är ganska förvirrad för tillfället, vilket egentligen inte är så ovanligt eftersom jag för det mesta kan vara ganska förvirrad. Många har nog märkt det. Annars är jag känd som "hon som har koll" men jag har egentligen inte så stor koll. Råkar bara ha ett bra minne när det gäller tider och sådant som gäller och om jag inte vet det så kollar jag upp det för när det gäller tider och sådant hatar jag att inte veta. Men vänta, jag kanske har koll iaf? :P

Kommentarer
Postat av: Krull

Ja du... du har ivf så in i helvete mycket mer koll men mig :P

2008-06-25 @ 14:03:35
Postat av: sky

Hanna, jag har panik! Hur ska jag hinna träna upp mig till augusti?! har du något förslag? älskar dig och saknar dig massor, och som du redanvet så är du den som har mest koll i våran bekanskaps krets!! <3 puss

2008-06-25 @ 15:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0