Bokmal

Vaknade imorse med tandvärk och var lite sur innan jag kom på att jag inte hade någon tand där ^^ Den togs ju bort igår, smart är man som vanligt :) Men det var varit knepigt att äta och borsta tänderna nu, är liv rädd för att fläka upp såret eller vad man ska kalla det. Eller att jag ska få en inflammation, men det lär jag ju inte få ^^ Haha, bara jag som oroar mig som vanligt :)

Det här blir en lugn dag för mig, ligger och läser och har redan läst ut två böcker idag ^^ det är så skönt att ha sommarlov och kunna läsa utan att känna någon stress för att pluggböckerna ligger bredvid och skriker "PLUGGA". Läsa blir mitt främsta intresse fram till torsdag iaf, då kommer jag ha lite annat att tänka på ;)

// Bokmalen


Kommentarer
Postat av: Anna

Du får avsätta lite tid för litteraturläsning i höst, då ska jag trakassera ungdomar i Strängnäs med skitbra böcker!

2008-06-10 @ 17:23:49
URL: http://fitnezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0