Succé :)

Jahaja, då sitter man här med morgonfrillan och pyjamas och funderar på om man kanske ska släpa sig in i duschen medans kaffet svalnar till en drickbar temperatur. Mormor kommer om en timma och hämtar mig, hon kör mig till tåget. Alltid skönt att slippa åka buss med en resväska och så slipper jag väcka Jennie allt för tidigt :P Ska bli skönt att få komma till Finland, synd bara att det blir just när man har träffat en sån massa kul människor! Jesse, Jesper, Robin, Angelica, Jennie och jag hade värsta bästa kvällen igår: kort och en massa flum! Bluffstop gjorde nog mest succé med alla drops! Aa, ännu en härlig kväll att minnas :) (att jag sedan gick och la mig för fyra timmar sen, det är en annan sak ^^)

Nä nu ni, Finland - here I come ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0