Springa, aa jag längtar!

Alla jag pratar med har antingen varit och tränat eller ska ut och träna, jag blir så avis! Det riktigt spritter i benen och jag vill ingenting hellre än att ta på mig löparskorna, plugga i Ipoden och ge mig ut och springa några kilometer. Känslan när jag springer är helt otrolig! Det är jobbig javisst men ändå såå skönt! Ibland kan jag tänka igenom allt jag behöver tänka igenom och ibland tänker jag inte alls när jag är ute i spåret. Oavsett vilket så mår jag alltid så bra under tiden och efteråt. Älskar att springa max fart sista hundra meterna och riktigt känna mjölksyran i benen för att sedan nå målet och bara slänga sig ner och andas. Då är jag lycklig. Men icke, just nu varken kan eller får jag träna för mina knän. Trååkigt. Hoppas bara att de blir bra snart så jag kan komma igång!

Något bra tips på övningar till trasiga knän?


Kommentarer
Postat av: Anna

Det kanske kan bli både Balanze och spåret i höst :o)!

2008-07-09 @ 13:12:23
URL: http://fitnezz.blogg.se/
Postat av: Alicia

Hej hjärtat!

jag vill bara tacka dig för att du har röstat i Swedish Fashion Blogger Awards, det skulle inte ha varit detsamma utan dig :)



puss!

2008-07-09 @ 15:44:22
URL: http://www.aliciasstil.se/
Postat av: Linn

Träna baksida och framsida lår om du har ont i knäna det ska man göra så man inte belastar knäna i onödan. jag vet att man ska göra så, men gör det inte själv:P menmen ryggen är ett värre problem för mig just nu. Hoppas allt är bra annars. pussar och kramar<3<3<3<3

2008-07-09 @ 18:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0