"Slappna-av-kvällar"

Det är otroligt underskattat att bara bjuda över några vänner och bara vara. Förra söndagen innan jag åkte till Finland var hel kul och den här kvällen är lika härlig den. Inte lika mycket stoj och så men ändå härlig. Bara ta det easy med vänner och pizza :) Allt för underskattat om man frågar mig, annars ska det alltid hända saker. Och jag måste nog ändå erkänna att jag är lika dålig jag på att bara ta det lugnt och inte vara ute och fara hela tiden ^^ Har efter en vecka av funderande kommit på att jag nog faktiskt bör börja prioritera lite mera och lite bättre i mitt liv. Typ, mera härliga vara hemma kvällar, både ensam och med vänner. Inte plugga så förbannat mycket hela tiden..

Tips på bra "slappna-av-kvällar"?

Kommentarer
Postat av: Krull

Hmm... min idé av en bra slappna av kväll behövs inte så mycket... du börjar bara med ett långt varmt bad, efter det kryper du i ett par riktigt sköna mjukis kläder, vid det här laget kan gärna en god vän få komma över... sen rör man sig mot en TV... det spelar inte så stor roll vad som är på TVn eftersom du till största del ska mysa ner dig under en varm filt med en stor kopp gott TE... kanske lite choklad eller glass fall man äter sånt... och större delen ska du spendera med att bara lyssna på lugn musik och prata med din vän... kvällen skall helst avslutas med att båda somnar på plats...



fast det är bara så jag tycker att det ska vara :P...

2008-07-22 @ 00:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0