Killar och tjejer, bara vänner?

Kvällens "stoora" aktivitet var att umgås med Gustaf :) Han ringde när jag var i kyrkan och frågade om jag skulle med ut och gå vilket jag gärna gjorde, det slutade med att vi hamnade hemma hos mig och snackade om allt och inget, precis som vanligt. Det är lite konstigt egentligen hur vi kan vara så goda vänner med tanke på att vi hade ett förhållande förra vintern. Men jag tycker bara att det är skönt eftersom han känner mig otroligt bra och vi båda vet om att det inte är några sådana känslor inblandade. Så alla idéer om att killar och tjejer bara kan vara vänner, hur är de med dem egentligen? Jag tvivlar inte en sekund när jag säger att killar och tjejer kan vara minst lika goda vänner som två av samma kön :)

Men allt slutade med att vi ska fika på lördag tillsammans med Patrik eller åka till Karlstad över dagen :)


Kommentarer
Postat av: Anna

2008-07-11 @ 10:23:20
URL: http://fitnezz.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart det går, men det är inte alltid så lätt! Jag har ju sagt att du får köpa goffen :o)!

2008-07-11 @ 10:23:59
URL: http://fitnezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0