Göteborg, here we come ;)

Imorgon bär det av mot Göteborg med Liseberg och Bruce Springsteen med mamma, Per-Arne och Tim :D Ska bli sååå najs! Har såklart inte packat än, men har koll på vad som ska ner: oversized vit skjorta, grå cityshorts, mönstrat vitt linne, svart bälte, nya schalen och en grå kofta :) Är nog bättre på att packa i hjärnan än i verkligheten skulle jag tro.. Men det ska bli riktigt kul, har längtat efter det här i några månader nu och Tim är nog lika taggad han :D Kan inte riktigt fatta att jag ska få se Bruce Springsteen, det är ju enormt! Han är helt otroligt bra! Tack mamma för att jag fick växa upp med den musiken, tack :) !



Kommentarer
Postat av: sky

Haha ja du jag är iallafall den mest oplanerade när det gäller pakning och ja hela mitt liv :P

2008-07-03 @ 22:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0