You are too far away if I can't hear your heartbeats.

Just för tillfället tar jag en paus i projekt genom-letning-av-hannas-alla garderober. Hann och Sky har hamnat framför tv och mår illa men jag mår fin, fint ^^) haft en vädligt trevlig dag för övrigt..

Just för tillfället bäddar Hanna våran säng som vi ska sova i, hoppas  det blir bra :) och jag har lite roligt när jag sitter och talar med Hannas kontakter på msn :P haha

idag har jag, Sky och Hanna sett på National treasure.. bra film, rekomenderas!! ;) Hanna som inte äter godis satt och åt glass, jag och sky åt annat. När vi var och köpte våran förtäring kom vi (eller ja, hanna) fram till att e-tuna bor är rätt ohövliga. jag tror inte all är det, men Hanna höll upp dörren för en tjej och hon sa inte tack bara gick förbi som om att inget hänt.. det tycker jag är ganska illa..

men, men, ska ta och förflytta mig tror jag.

sov sött, dröm om småkryp du mött <3  // Vickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0