Tvillingsystrar a la B1 och B2

Har faktiskt varit riktigt duktig nu ikväll och skrivit en hel labbrapport nästan, blir bara lite sur eftersom jag inte får till det med diagram och någon slutsats ^^ Även Euklidis läxan tar stryk av detta då det enda jag har kvar att göra där är ett diagram över dimensionerna.. Suck.. Menmen, får be om Tim eller Johan om hjälp så fort jag får tag på någon av dem!

Drama sista lektionen idag, hade faktiskt riktigt roligt måste jag erkänna! Auditions är alltid fun ;) Fast efter lektionen var ju bäst, smart lekar med Linn och Johan - jag kom på hur det gick till i slutändan iaf xD ! Haha, smartass I know.

På vägen till bussen kom jag och Linn på att vi är som B1 och B2 och efter en diskussion om vem som skulle vara vem kom jag fram till att 2 är ett mycket finare tal än 1 så jag kallas hädanefter för B2 i vissa sammanhang och Linn för B1 :) Tvillingsystrar a la B1 och B2!!

Skönt är iaf att jag bor på halvtid i Strängnäs nu, har ju halvt flyttat hem till Sky och det är ju bara helt underbart! Haha, men i höst blir det flytt på allvar, skönt skönt! Slippa Eskilstuna (can't wait) och komma till Strängnäs där jag trivs bättre än någonsin.

Nä, nu ska jag läsa lite mera läxor och kanske dricka en kopp te till det, byebyee!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kära syster, vi bananer i pyjamas ska alltid vara tillsammans hur smarta vi än må bli:P //B1

2008-01-29 @ 21:23:32
Postat av: Anonym

Haha ja du har lyckats få en egen plats på golvet i ,itt rum :P undrar hur det går om jag byter rum men då kanske jag får byta till det stora :P

2008-01-31 @ 13:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0