Tierd and cold as usual ^^

Känns som att jag har blivit allt för van med att inte sova ordentligt ^^ I natt sov jag max 4 timmar, va inne hos André till 02.00. Men det va mys, va skönt att prata iaf, veta vad som händer and stuff. Menmen, upp i morse och hälla vatten på Martin, mohaha det var riktigt skojj! Trögot hade ju inte ens märkt att vi hade låst upp hans dörr igår kväll. Hans enda kommentar när vi berättade det som svar på hans fråga om hur vi kom in var "Jag tyckte väll att dörren var konsig" SUCK! Pucko han är, men som sagt, han är ju Huddinge :)

Men nu sitter jag i skolan, har just varit i matan och ätit jooordens vidrigaste mat (var inte ens hungrig utan bara allmänt övertrött och inte på humör). Efter den knasiga upplevelsen så kilade jag och Linn till Präntaren, vi skulle köpa nya block och jag skulle kika efter en väska. Det slutar så klart med en ny almenacka (en hälsosam en tydligen där man kan föra "dagbok"  över hur mycket man sover, hur nyttig man är osv under veckan, i varje månads skift så är det olika tips och stuff också - najs!) och (tro det eller ej!!) en ny klänning ^^ Jag hittade ingen väska och orkade inte kika på Lindex men fick syn på en affär som hette "Inne", hade aldrig sett den förut så jag ville så klart in. Får syn på en svart, grymt tuff klänning och blev kär direkt. Bestämde mig för att prova den efter att Linn hade sagt att det var såå Hanna. Hoppades dock att den skulle sitta förjävligt så att jag inte skulle vilja köpa den.. Fick jag min önskan i uppfyllelse? NEJ! Så nu sitter jag här med en helt ny klänning på mig och njuter av att den är så cool ^^ Sabla impulsköp.. Men damn, man ska ju leva också ;) Hah!

I need coffee, I really do. I'm way to tierd, thinking about sleeping away the evening - maybe I need it. But I need to study chemistry too. DAMNIT!!

Now I know <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0