Sooooooooon seventeen ;)

Släkten var här idag och firade mig, var dock vääääldigt seg efter gårdagens suprise party för Vickan ^^, fick en hel del stuff, eller a - mest pengar. Men det är ju det som behövs mest :) Marcus och Ante var här och jag fick tillbaka min käära mobil och min mössa. Hade 13 sms och 8 missade samtal ^^ Damn.. Och såklart, två stycken sms ifrån André - som jag mer än gärna hade fått igår kväll!! Menmen, thats life ^^ :/ För tillfället så sitter jag och Petra på datorstolen (som är liiite vitfläckig fortfarande efter förra vinterns målande ^^) och segar, hon typ hänger på min axel nu och säger att hon är helt död - måste säga att jag håller med.. Helt död i skallen.. Sleeeep!

Vi ska väll typ moffa i oss entrecote och sen sätta på en film och seeg titta på den - förhoppningsvis orkar man kanske se hela och sen släpa sig i säng. Eller så somnar man vilket inte heller skulle vara så farligt om man fick fortsätta sova hela natten ^^ Haha..

Men a, imorn - om exakt ett dygn var det 17 år sedan jag föddes xD Eller a, 24 h minus 3 minuter :P Haha!

one year left, then it's 18 ;)

Hoppas du kommer, I really really want you to <3

Kommentarer
Postat av: pappa och Minna

HOXXX!!!!!du,MIN dotter fyller 17 snart..Hmm..räknär minuter =)
h.Pappa och Minna =)

2008-01-04 @ 22:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0