Människan har uppfunnit matematiken för att slippa tänka och vara smart ^^

Hittade en ny frukost kompis i morse :D ! Han heter Gustav och går Eu05, riktigt snäll kille faktiskt. Har sett honom runt på skolan förut men aldrig pratat med honom :) Efter frukosten så var det dags för första lektionen i Euklidis geometri - grymt intressant kurs!! Skrattade en del åt Johans kommentarer "Rommarna var fjollor som inte kunde komma på någonting själva utan snodde allting ifrån Grekerna" ^^ Haha, jag diggar honom hårt :)

Lunchen va helt crazy ^^ Först skulle Hampus minsann käka på kebaben, men det tyckte inte jag och Linn så vi släpade med honom mot matan. Sen fick jag iaf för mig att jag och Linn skulle käka på Kina för att jag inte orkade gå till Gamla Thomas ^^ Så vi vände (först utan att Hampus och Ylva märkte det ^^) sen kom jag så klart på att jag skulle möta Vickan i matan och få Skys tabletter ^^ Så det var bara att vända om igen.. Maten var faktiskt riktigt god iaf! Fisk xD !

Petra: Usch, varför äter du den där äckliga fisken?!
Jag: För att den är god :D

Sen fick vi typ släpa tillbaka Linn till skolan, hon hade sån förbannad träningsvärk att hon inte ens kunde få på sg jackan själv :P Haha! Men Europakunskapen sen va grymt rolig, riktigt intressant! Va dåligt skojj att få höra Kjell berätta om Romariket efter att man imorse ha fått höra Johan spy över det :P Haha!

På fysiken sen blev jag totalt nollställd, helt sjukt! Jag bara satt där och försökte greppa tankar men det gick inte! Inte ens André eller fotboll kunde jag tänka på :/

Jag: Hjälp! Jag är helt nollställd, kan inte tänka på någonting! Kan inte greppa en enda tanke!
Linn: Jag vet hur du känner dig! Jag brukar vara så där hela tiden.
Jag: Men jag vill inte bli som du..!

Haha, det va skojj! Sen fick Linn problem för hon hade låst in sina nycklar i skåpet, soooo fun ;) Nu sitter jag hemma Sky och tittar på en film med Lindsey Lohan (en äkta B-tjejfilm ^^) och fryser lite smått. Martin var så puckad att han kastade en snöboll på Skys fönster så att det gick sönder, smartass! Så han ska betala det nu, haha ^^^ Ganska typiskt Martin att göra någonting sådant måste jag säga..!

Menmen, nu ska jag ta hand om Sky, ängeln är nämligen sjuk och jag har lovat Vickan och hennes mamma att ta hand om henne och se till så att hon äter :) <3

Kommentarer
Postat av: Linn

hahaha martin klant!!!! honom ska jag mobba imorrn, fast jag ska ju iförsig inte säga nåt om att krossa fönster:p ha det gott, ta hand om sky ordentligt.pussssss

2008-01-09 @ 19:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0