Kvinnlig intution?

Hur kan man helt plötsligt bara inse (eller få för sig) att någon bara vet någonting om en själv eller någon man har gjort genom att bara få en blick eller ett leende? Jag fattar inte! Finns det verkligen någonting som kvinnlig intutuion eller "det sjätte sinnet" som man också kallar det.. Jag börjar verkligen tro på det nu! Eller a, jag har trott på det ett bra tag men efter morgonens händelse så är jag helt övertygad. Jag menar, man känner ofta på sig att något ska hända, att en speciell person ska säga något etc. - och det inträffar! Helt seriöst, det är läskigt..

Eller är det jag som är paranoid? ^^

Kommentarer
Postat av: Linn

jag förstår dig hanna som alltid!!!!!!

2008-01-14 @ 12:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0