Kidnappad ^^

Just härlig start på dagen! Jag blev kidnappad! Satt i kafeterian med Gustaf och Johan och åt min macka och drack mitt kaffe när dom fick för sig att dom skulle kidnappa mig ner till uppehållsrummet och spela Super Smash. De lät mig dricka upp mitt kaffe i fred men sen hjälpte det inte hur mycket jag än klamrade mig fast vid bänken - Gustaf tog mina armar och Johan mina ben och min väska och bar ner mig ifrån kafeterian och fick till slut in mig i uppehållsrummet ^^ Vi sjöng "Staffan var en stalledräng" för Staffan som låg och sov och sen fick dom mig faktiskt att spela det där förbannade spelet ^^ Det värsta är ju att det var riktigt roligt också! Jag som hade lovat mig själv att INTE börja spela det där :/ Menmen, thats life!

Sen var det kemi prov andra lektionen, riktigt härligt ^^ Skrev klart det på 20 minuter och satt sedan i 5 minuter och undrade om det var något fel på mig som skrev klart så fort - sen gick jag ^^ Härligt härligt..!

Pratat med Linn om verkligen allt idag, riktigt skönt - jag fattar seriöst inte hur vi kan förstå varandra så bra som vi gör! Vi tänker typ samma saker och säger/gör samma saker! It's insane! Men damn så härligt :P Behöver inte ens säga vad vi tycker för den andra vet de iaf, typ känner det eller ser det på en ^^ <3

Fick ett samtal ifrån Sky vid åtta tiden, hon hade låst sig ute ^^ Det hela slutade med att jag och mamma åkte till Strängnäs och släppte in henne :) Såg André inne på Balanze också när vi åkte förbi, såg riktigt härligt ut att träna (jag ska dit imorn xD). Visade mamma runt i huset och bankade sedan på hos Martin och snackade en stund med honom, sen åkte vi hem igen ^^ Nu ska jag nog snart sova, fast skulle verkligen behöva få tag på André först, måste fråga om fredag ^^

Over and out ^^


Kommentarer
Postat av: Linn

Tack för att du förstår mig och att du lyssnar. Tack för att du finns!

2008-01-23 @ 22:06:36
Postat av: Anna

Inga problem, kan ta en dag nästa vecka!

2008-01-24 @ 09:26:48
URL: http://annoula.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack Hanna :) vaktis knackade på vid 23.30 och blev förvånade över att jag var inne i min lägenhet. Tack för att du finns

2008-01-24 @ 16:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0