It's a cold and it's a broken Halleluja <3

Gårdagen slutade med kidnappning i kvadrat ^^ Gustaf kidnappade mig och Sky och sen kidnappade vi Tim, hade hur skojj som helst xD Innan det hade jag och Martin tagit oss in på Martins rum och möblerat om, städat och gömt hans Djurgårdenflagga. Så när vi satt i bilen vi fyra och åkte omkring så ringde min kära bror och skrek och frågade efter sin förbannade flagga :P Vilken han fortfarande inte har hittat!! Haha vilken nolla ^^

Idag fick vi skjuts till skolan, Gustaf hämtade oss. Tränade på lunchen, hade såå INTE lust men damn va skönt det var, helt underbart :) Linn var riktigt duktig hon med, hon körde på samma tränings schema som jag, fast med liiite lättare vikter på vissa och tyngre på vissa. Sen stretchade vi faktiskt riktigt ordentligt. Och jag stod på händer :D !! Eller lite iaf, men jag klarade det riktigt bra faktiskt! Mot alla odds ;)

För tillfället sitter jag på Martins rum, Skys internet funkar inte och vi behöver tillgång till nätet ^^ ska snart tillbaka och plugga.. FYSIKPROV imorn :/ Sucksuck.. Men det blir nog braaa :) Haha ^^

Kvällen har varit totalt kaotisk, krig med Martin om nycklar och en massa annat shit ;) Hur kul som helst! Linn blev duschad av Martin och nedstänkt till max, jag och Linn har pennsträck i heeela ansiktet och sen allmänt bra ut när vi springer omkring i mjukiskläder som för det mesta inte alls sitter bra ^^ Brabra..

Helt underbart förut, vi satt i källaren - jag, Sky, Linn, Rebecca och Martin. Martin spelade luftgitarr och sjöng till Halleluja, han kunde seriöst heeela låten! Det var helt underbart, jag älskar mitt liv och allting som har med det att göra för tillfället <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du menar väl jag och sky hadde tagit oss in på Martins rum ;)

2008-01-31 @ 13:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0