I'm back on track!

Det är så galet skönt att ha kommit igång att träna igen att det finns inte! Känns verkligen i kroppen att det är på väg tillbaka, jag mår helt underbart bra! Va på Balanze idag efter idrotten - gymmade med Martin och Hanna :) Hade riktigt skojj, "burr-brädan" va helt otrolig, hela jag skakade! Musklerna efteråt var helt avslappnade och jag bara kände hur välmåendet spred sig i kroppen. Sprang på Gillberg och ännu en Christopher också, plus att Becca sprang omkring inne på ett Body Pump pass :) När jag, på väg därifrån, gick i ett rus av välmående fick jag syn på André och Petter också - de skulle träna de med. Synd bara att de inte hade kommit liiite tidigare ^^

Men nu är jag tillbaka - Hanna träningsfreaket :)

(Fick hela min företagsekonomi läxa gjord igår kväll förresten, använde mamma som bollplank och fick det gjort, blev hur najs som helst!)

Kommentarer
Postat av: Sanna

"burr-brädan" va helt otrolig

var det en power-plate eller:)?

2008-01-16 @ 23:59:14
Postat av: Anna

Nästa vecka? Luncha? Torsdag?

2008-01-17 @ 10:29:20
URL: http://annoula.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag vet inte riktigt om det var en power-plate, det var snarare en "massage" uppfinning som man ställer sig på och ställer in olika styrkor på vibratorn. Till slut vibrerar hela du, det är jätte avslappnande för musklerna och bra träning. Därav "burr-brädan" i brist på bättre namn :P

2008-01-17 @ 11:01:18
Postat av: Anonym

Hanna när jag har skaffat gymkort måste du följa med mig till balanZe och verkligen se till att jag går dit! :P Puss och kram skumbanan // SKY

2008-01-17 @ 23:45:01
Postat av: Hanna xD

Sky, jag lovar dig att jag ska se till att du kommer dit ;) Du får komma med mig och Tim och träna

2008-01-19 @ 18:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0