Ibland är man så trög att man inte existerar ^^

Även allt för trött denna dag, va ute och sprang igår kväll.. Sprang iväg och mötte mamma 21.20 (hon slutade jobbet 21.30) och jag sprang som en dåre! Joggade sedan sakta bedvid henne hela vägen hem, kom väll hem runt halv elva eller något. Men skönt var de! Fast fick inte så mycket sömn i natt heller men ändå.

Hade företagsekonomi idag, riktigt tråååkig lärare måste jag säga! Men kursen tror jag att den blir vad man gör den till, jag vet inte med de andra men jag ska iaf tänka positivt och göra det roligt på något sätt :) ^^

Åt för första gången på gamla Thomas gymnasiet idag, snacka om att känna sig malplacerad ^^ Blev ju typ utstirrad när man kom in! En sjuk sak är att vi inte får dricka mjölk eller äta bröd, det måste vara det knäppaste än så länge, men det fanns ju det iaf så de flesta åt och drack det iaf ^^ Fick mig en chock sen också, André kom in travande med de andra ifrån hans klass. Har aldrig sett honom i matan förut så det blev typ kortslutning i hjärnan och inga signaler förutom stirrsignaler gick fram :P Haha, men lyckades hämta mig iaf och prata med honom ^^

På idrotten så simmade vi, galet tråkig simhall måste jag säga! Luften där inne var inte så bra heller, jag klarade typ inte av att simma, kunde knappt andas.. Så jag fick sluta lite tidigare och vila mig.. Trist men sånt är livet.

Just för tillfället sitter jag hemma i min säng och njuter av mjukheten ^^ Är grymt trött, ska kila upp och vispa ihop någon mat till mamma som snart kommer hem så vi sedan bara kan tuta iväg till Tuna Park och köpa ett löparset åt mig xD ! Najs najs najs!!! (Jag lär ju sticka ut och prova det ikväll, men får se, är ganska trött och har ju redan simmat idag ^^)

Beautiful red <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0