"Hemma är inte där man bor utan där man har människor som tycker om en"

Vickan hittade det citatet åt mig, jag blev helt rörd när hon berättade det. Det kändes verkligen rätt också, för jag känner mig mer hemma i Strängnäs hos alla än i Eskilstuna ^^

Hon är min sötnöt, min rosa lilla flicka :) Ska sova hos henne i natt, har haft en så dålig dag att jag inte pallade att åka hem, vi ska sitta och dricka te och prata nu ikväll i stället - skönt som bara den!

Har varit hemma hos Krull och Lollo nu fram till åtta, vi läste i en vääldigt intressant bok (skall dock inte nämna vad för bok för då lär folk få väldigt konstiga tankar om oss ^^), jag gjorde en massa armhävningar, situps och upphopp ville ha träningsverk ^^) och jag lagade kycklingwok xD Riktigt härliga människor hela bunten!

Jag älskar mitt liv <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0