Förbannade förseningar som vanligt..

Börjar tröttna rejält på alla tågförseningar som inträffar hela tiden, skulle med tåget hem från Strängnäs idag som gick 11.41.. Självklart så har det inträffat ett "vagnfel" så att tåget blev 35 min försenat.. Så där satt vi, jag och Petra, på stationen i Strängnäs - kalla som is och hade ingenting att göra ^^ Jag med migrän och hon med en icke fungerande mobiltelefon som retade skiten ur henne ^^

Har iaf fått sova gott i natt, inte länge men gott :)

Solen skiner och det är vår i luften, känner längtan efter en vårjacka och liite tunnare skor, ljusare färger - kanske beige och blått :) Gosh va underbart, men självklart kommer vintern att komma tillbaka och slå hål på de drömmarna så att man får vänta några månader till! Men tänk er, ack så underbart när den väl kommer: vårjacka, solen skinande i ansiktet, sittande på ångbåtsbryggan och njuta, de gröna knopparna som brister och alla små söta caféer som öppnar och bara välkomnar en med öppna armar! Damn, jag längtar xD !


Kommentarer
Postat av: Hampus Stavem

längtar också till sommarn! =D
men det frinns ett problem med caféerna!
vårt glass café har fått stänga igen =*(

2008-01-13 @ 22:14:18
Postat av: Anonym

Tokigt det där med tågen, va? ´

2008-01-23 @ 21:06:20
URL: http://treprinsessors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0