Cleaning day ^^

Städade hemma i källaren (dammsög, bäddade sängen och plockade undan lite) och lite i köket innan vi tog bussen hem till Strängnäs (knas nog så känns det normalt att säga "hem" om Strängnäs nu). Jag hamnade på Balanze och tränade järnet innan jag gick vidare till Tynäsvägen. Hela kvällen har jag tillbringat med att tvinga Sky att städa rummet - så nu är garderoben heeeelt ren ;) Dammsugen, i ordning plockad och utrensad! Blev riktigt najs faktiskt :)

Har även tittat när André har diskat all disk och Petter städat kylskåpet - det är alltid skojj att titta på när killar städar, vet inte varför, det är bara det :P

My home is with those who love me <3

Kommentarer
Postat av: Anna^^

jag tyckte du hade skrivit att du badat sängen XD hihi

2008-01-21 @ 15:41:58
URL: http://nutsncoffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0