Balanze - träning och hälsa (nu ska jag komma igång, en gång för alla)

Nu har jag nästan tecknat klart ett Balanze kort - ska bara ha mors underskrift ^^ Och jag ska banne mig ha det där kortet, måste träna, måste komma igång - måste må bättre (viket jag automatiskt gör när jag tränar xD). Ska bliii skönt, ska dit första gången på måndag och få en genomgång och lite annat :) Det är ju najs ställe ju, man kan frysa kortet om man blir skadad på obestämd tid - grymt bra! Nu kommer mamma bli glad :)

Är så skönt att skolan har börjat igen, helt underbart. Nu får jag vara i strängnäs 5 dagar i veckan utan att behöva hitta ursäkter för det :) Skönt skönt skönt.. Är så trött på Eskilstuna, vill därifrån. I höst - då ni, då sticker jag.. Hoppas bara att jag får det där förbannade inackorderings bidraget så inte mamma börjar ändra sig.. Annars får jag lösa det iaf, på något sätt. Orkar bara inte med Eskilstuna längre.. Kände det här om dagen, satt i bilen med mamma och bara orkade inte med allting trist och vidrigt i Eskilstuna.. Vad gör jag där egentligen? Aja, jag har blivit Skys skilsmässobarn, bor där på halvtid :D Haha, har en tandborste parkerad där - bra att ha :)

Seriöst, jag har så underbara vänner att det finns inte! Ni vet vilka ni är, tack för allt :)<3

Kommentarer
Postat av: Annoula

Nautilus =)! Säker på att du inte vill ha min lägenhet?

2008-01-10 @ 14:16:55
URL: http://annoula.blogg.se
Postat av: Timmie boi

Niiiiiiiice med balanze duuuu !
Vi får bestämma nån gång vi drar dit å tränar tillsammans, ska bli fetkul :D
Jag kan visa dig runt ^^ jag typ bor i det gymmet xD var där å tränade idag btw, folk trodde ja var en instruktör. Haha ^^

2008-01-10 @ 20:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0