Avalanche ;)

(Här har man varit lite seg på att skriva igen, men det finns en braa anledning)

Gårdagskvällen tillbringades på Multeum med Sky och Gustaf kikandes på Tim och Avalanche när de hade spelning i Rockkarusellen ;) Det var hur najs som helst! Första och andra bandet visste dock inte riktigt var de höll på med, tredje bandet hade grymt rolig trummis - hur cool som helst! Helt egen och najs stil så att det skriker om det! Tim blev lite kär där tror jag ;) haha, men iaf - han va cool :)

Sista bandet ut var ju då Tim och Avalanche xD Hade snackat med Micke innan och han trodde att det skulle gå fin fint, vilket det också gjorde! Riktigt bra tycker jag faktiskt! Är stolt över Tim (vilket också syntes enligt Sky då hon mitt under allting sa att det lyste av stolthet om mig ^^) :) Underbart är ju också att de vann publikrösterna ;) kanske inte så förvånadsvärt men ändå!

Träffade Tims föräldrar också, riktigt trevligt! Var ett tag sen man var där nu, måste dit snart ju! Längtar tills nästa fredag! Jag har bokat Tim då så vi ska hitta på något trevligt! Fast kanske ska släpa med honom till Eskilstuna 8-) Han måste ju få se hur jag bor också! Plus träffa mamma och Per-Arne ;) Haha.

Seg dag idag annars, tror jag håller på att bli riktigt sjuk.. Va hur segt som helst att träna idag (i måndags också förövrigt..) och just nu sitter jag och mår inte så där jätte bra.. Men det lööööser sig! As always ^^ har faktiskt inte tid att bli sjuk..! Ischisch..

Ska springa iväg på Europakunskap nu ^^ Byebyee!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja måste bara säga att den där trummisen i tredje bandet som lirade är coolast ever. Precis som du säger hanna, jag blev kär i honom ^^
ser fram emot när vi ska träffas i trosa på onsdag (hahaha (lät sjukt)).

hopp svejs.

2008-02-02 @ 23:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0