Vilken dag.

Sky fick komma hem idag :D !! Hon och Irene kom hit runt ett och plingade på, det var härligt att se Sky på benen igen och riktigt skojj att träffa Irene - fast omständigheterna var ju ganska tråkiga. Vi gick till Ö&B efter att ha ätit pyttipanna och pratat. Köpte mat och stuff åt Sky och jag köpte lite stuff till skolan. Vädret var fint, kyligt men fint.

Mamma och Irene kom bra överens, det var riktigt kul att se! De snackade och snackade om precis allt - är glad att det "klickade". Vi körde hem dem runt sex, Sky mådde inte bra - inte jag heller för den delen, men vi var båda lika bra på att inte visa det ^^

Jag erkände dock senare att jag inte alls mådde bra.. Har feber, ont i halsen och ont överallt så blir hemma imorn med. Har ändå varit duktig med mammas hjälp att rensa alla böcker så farfar kan ta dem imorn. Har rensat och dammsugit och fått svårt att andas tack vare allt damm vi hittade. Stötte på en spindel också - jag skrek och flög upp i sängen. Mamma dammsög.

Hade behövt träffa Tim imorn, men han ska iväg på kalas och jag är sjuk. Snyft. Saknar den grabben. My soulmate who makes me laugh. Menmen, får ta honom på telefon en dag.

Kaffe och mango, mums.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kom till multeum, finns en massa tårta!

2008-02-29 @ 13:22:36
URL: http://annoula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0