Träning :)

Det var grymt skönt att träna idag på Balanze, har inte varit där på en och en halv vecka! Jag körde inte styrka idag utan kondition, vet inte riktigt varför men jag bara fick för mig att testa löparbandet - and I did. Sprang i strax över 30 min på 10 km/h - helt underbart!! Gick dock av 10 min tidigare än planerat då Sky behövde komma hem lite fort, hon mådde inte så där jätte bra.. Men oj oj vad jag hade kul åt mina ben efteråt - de gick av sig själv kändes det som! Haha :P Trappan var läskig, hade spaghetti ben så jag trodde att jag skulle ramla ner, fast jag gjorde som tur var inte det ^^

Seeing you is horrible but yet wonderful..

Har nu ätit, diskat, varit inne hos Martin och snott ett äpple och ska strax igång att plugga företagsekonomi, har ju prov imorgon! Sitter i Skys mjukisbyxor och hennes underbara röda raggsockor och fryser lite smått. Får nog koka mig lite te och sätta i lurarna i öronen och lyssna mig bort med hjälp av Apologize - Timbaland till koncentrationens land så jag kan focusera och kirra provet imorn ;)

Kommentarer
Postat av: vickan

låter faktiskt lite myyyys :) men du lycka till på provet.

2008-02-25 @ 21:17:26
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0