Spring :)

Jahaja, då sitter man här hemma hos Sky helt ensam, de andra åkte in till Lund utan mig, har så ont i huvudet att jag valde att stanna hemma...Så här sitter jag med datorn, en kopp med välling och två hundar som jag inte riktigt vet hur jag ska hantera ^^ Längtar hem ganska rejält nu faktiskt, vill träffa katterna :D fast det får jag ändå inte göra förrens på torsdag eftersom jag ska stanna hos Sky imorgon..

I miss you, I need you, you make me happy like no one else... Your smile, your eyes, your voice <3


Det är februari och det känns som vår, de senaste dagarna har jag inhandlat lite vårkläder till våren. Var nere för några veckor sen med mamma på Tuna Park och skulle köpa någonting blått, men det gick bara inte. Kom igår på varför - det var inte vårväder ute på samma sätt som det har varit de senaste dagarna. Igår var det super fint väder. Och jag köpte lite stuff ^^ Blommorna har börjat komma, har kikat på snödroppar och lite andra lila blommor som jag inte kommer ihåg namnet på 8-) solen sken riktigt fint igår, önskade att jag hade Vickans roooosa brills på mig ^^ Det har till och med kommit pollen varning här i Skåne! Illa det för jag börjar känna av gräset lite grann, men what the hell - det är våren som är på G så det gör ingenting ;) haha :D Snart kan vi nog sitta och njuta av solen på rasterna nere på Ångbåtsbryggan xD LOVELY!!


Kommentarer
Postat av: vickan

JAG SAKNAR ER!! JAG SITTER PÅ 17.07 BUSSEN IMORRN OCH HÄMTAR ER PÅ STATIONEN!!!!!!! (om ni kommer fram före mig kan ni väl vänta???^^))

2008-02-19 @ 14:30:23
URL: http://vickanforsberg.blogg.se
Postat av: Linn

Ill be there too!!!!!!!

2008-02-20 @ 10:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0