Roooosa...!!!

Jag har börjar tappa min avsky gentemot rosa!! Det är hemskt! Igår köpte jag ett rosa block, eller då var tanken att jag bara skulle köpa det för att (visste att Vickan skulle dö av avundsjuka ^^), idag var jag sååå nära att köpa en rosa klänning/lång t-shirt ifrån sister och jag har provat Vickans barbie klänning som hon hade på sig på kändisfesten! Jag fattar inte, år av avsky emot rosa håller på att tyna bort.. Min starkaste principsak bara försvinner.. Hemskt!

Kolla in Vickans blogg sen så ska ni få se mig i rosa klänning - www.vickanforsberg.blogg.se


Kommentarer
Postat av: ängel

hahaa måste man ju kolla

2008-02-22 @ 20:48:52
Postat av: ängel

fanns ju ingen bild jue

2008-02-22 @ 20:50:33
Postat av: mamma

principer är bara dumt och är bara till för att släppa. själv blev jag med grön jacka idag. tänk jag och grönt har aldrig hänt förut.

2008-02-22 @ 23:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0