over and out

Jaha ja, då har man slutat skolan för dagen, det var ju trevligt! Hade en tråååkig engelska lektion som jag typ halvsov mig igenom (hade inte fått i mig något kaffe imorse eftersom jag inte riktigt hann göra det).. Nu ska jag sitta här i en timma och vänta på mamma så att jag kan ha det där trååkiga utvecklingssamtalet och sen ska vi hem till Sky och dumpa en massa saker (mat, täcke mm.) och sen ska jag till tandläkaren.. Suck! Tråkig dag idag måste jag erkänna.. Ska jobba ikväll också - booooring.. Måste plugga också, pluggpluggplugg (Jag kommer kanske få G imorn xD Jag satt och tokpluggade i natt)

Fick en snetändning på Petters energibomber (socker, havregryn och smör), blev hur grinig som helt och så kunde jag inte sova sen heller :/ Låg och vred mig under täcket och muppade mig med mobilen, men icke sa nicke - det var ingen som ville svara på mina sms :( Snyft..

zero

Kommentarer
Postat av: Vickan

du kunde ha sms:at mig, jag hade svarat. Du får tänka på det nästa gång:P

2008-02-05 @ 18:24:47
URL: http://vickanforsberg.blogg.se
Postat av: Linn

Ja mig med!!!!!!!!!!

2008-02-06 @ 21:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0