Oneness is achieved by recognising your self

Äntligen hemma i mitt kära Strängnäs!! Otroligt skönt.. Tågresan gick bra, förutom att det förbannade tåget var försenat så att vi missade vårat  tåg som vi egentligen skulle med!! Vi sprang (var i Flemmingsberg) till spåret, men tågfanskapet åker precis när vi kommer ner!!! Bistrotanten bara vinkade åt oss!! Petra blev så förbannad så att hon sulade sin påse rakt ner i backen! Haha jag bara stod och skrattade av ilska.. Men vi kom med nästa tåg och gud vad underbart det var att få träffa mina hjärtan <3 ! Jag och Sky gick på stationen i Strängnäs och kikade efter Vickan (Linn skulle komma med ett senare tåg) och där var hon :D Jag såg en rosa mössa kila omkring och det var så underbart! Släppte allting och bara sprang och hon gjorde samma, åh det var underbart!! Mitt hjärta :) Och sen var Linn helt plötslig där också :D !!! Ah va lycklig jag blev :D ! Mina två hjärtan var där! Ah, jag blev så lycklig. Har saknat de där två allt för mkt den senaste veckan <3

Sen var Gustaf där också, det var faktiskt snällt av honom att komma och hämta oss :) Blev glad över att se honom, haha det var skojj i bilen - han stod knappt ut med oss ^^ Vi tjattrade som aldrig förr! Haha, babblade om typ allt och inget! Vickan och Gustaf var otroligt duktiga när vi hade kommit hem - de stängde dörren utan att ha nyckel med ut :P Så där stod vi alla fem och kunde inte komma in :D Haha! Fick numret till vaktmästaren av André men honom fick vi inte tag på, men helt plötsligt stod han där så vi kom in! Eller a, de andra, jag var inne hos André ^^

Sen har allt gått käpprätt och skogen och sen rakt upp och sen rakt ner igen.. Men nu har det gått upp en bit och ligger en jämn nivå så att det funkar riktigt bra. Är glad över att jag gjorde det, väldigt glad. Men fan så jävla arg.

Sitter nu på en madrass på golvet inne hos Sky, med Linn, Sky och Vickan och lyssnar på gråtlåtar och har det allmänt bra <3

"Hur vet man när det är slut? Det är när man är mer kär i minnena än i personen som står framför dig.."

.........

Kommentarer
Postat av: Ett av Hjärtana

vad jag hade saknat dig!!! Er då men ja!!!!! helt otroligt vad glad jag blev

2008-02-21 @ 14:47:47
URL: http://vickanforsberg.blogg.se
Postat av: sky

Det var skönt att komma hem!

2008-02-21 @ 16:14:52
Postat av: johanna

vad bra citat längst ner! =)sant ju!

2008-02-22 @ 12:13:03
URL: http://treprinsessors.blogg.se
Postat av: Sara

Tyckte också om citatet, stämmer så himla bra

2008-02-23 @ 18:46:34
URL: http://www.SingingIsLife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0