Om-möblering AB

Tänk vilket dilemma man kan få bara för att man vill ha in ett skrivbord på sitt eget rum ^^ Stod i över 30 min och försökte lista ut hur jag skulle ha det här inne. Problemet var att antingen fick jag slänga ut garderoben och ha mitt nattduksbord mellan bänken och skrivbordet (alltså inte ens i närheten av sängen), plus flytta tillbaka sängen till den gamla platsen. eller slänga ut bänken, låta sängen stå kvar och ha nattduksbordet kvar vid sängen. Jag slängde till slut ut bänken, fixa om min ordning i min garderob så mera saker fick plats och ställde skrivbordet där bänken typ stor förut. Naaaajs!!

Har varit två turer till Ö&B också, köpt korgar till saker och så :) Knäppt upp min almenacka på väggen, tagit ner min leopard tavla (snyyyft!!!!!) som nu hänger i trappen, borrat upp min elefant klädhängade och dammat runt i hela rummet och nu står till och med fönstret upphakat på haspen så jag får in en massa frisk luft ^^

Så rummet ser riktigt bra ut faktiskt, riktigt fint :) Ordningsfullt och läckert! Mycket blått, älskar blått, kan inte leva utan blått :D !

Nu ska jag dejta mina skolböcker, måste inviga mitt skrivbord ;)

Kommentarer
Postat av: ängel

Haha mamma gillar inte min orsning, så vi ska städa och RENSA! buhu :P

2008-02-29 @ 20:21:52
Postat av: Thess

Tack för hjälpen :)

2008-02-29 @ 21:08:18
URL: http://theresemol.blogg.se
Postat av: Pinky

har du gått över från leopard till blått för all framtid???? :O. haha xD

2008-03-01 @ 22:59:27
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0