Min lyckliga dag :D

Jag skrattar av lycka, jag är fri! Min lyckliga dag! Fåglarna kvittrar, man ser den blåa himlen, det är kyligt men inte jätte kallt. Har promenerat längst vattnet med Linn nu efter maten, happy day! Jag är fri, helt seriöst - känslan, det är underbart! I'm done! Freedom! Nu ska jag gå vidare, skrattandes av lycka :)

Linn fick syn på en plansh med min kära kusins bild, det stod "Nu jävlar bibliotikarie" ^^ Undrar vad hon har hittat på för hyss nu! Är riktigt nyfiken, så Anna - när du läser detta! FÖRKLARA :D

Jag är fri som en fågel, fri som en fågel

Tack Linn, tack <3

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

vad bra :D

2008-02-08 @ 12:21:14
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Linn

Finns alltid för dig! tack själv för allt!

2008-02-08 @ 21:24:29
Postat av: vickan

bra sötnöt, det låter fint :)

2008-02-09 @ 11:26:30
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0