Jag fryyyser!!

Helt pucko dag det här, vaknade imorse och det var frost ute! Så jag har såklart frysit som ett bi heeela dagen, gått med två långärmade och ett linne, men icke har det hjälpt någonting.. Vill ha vår och sommar nu! Första lektionen var engelska, efter många om och men fick vi kolla klart på Shakespeare in love, helt underbar film. Jag älskar den! Jag och Linn satt och höll tillbaka tårarna på slutet 8-)

Företagsekonomin bestod mest av en massa hets jobb och en intensiv längtan ut därifrån, snackade även med Jimmy Gigg innan lektionen. Jag och Linn hamnade på Grekiska på lunchen, pasta - mums, jag älskar verkligen deras pasta rätter, de är sjukt goda! Hade sen fysik, jag jobbade mig igenom lektionen faktiskt - stolt! Men den här gången fattar jag vad vi håller på med riktigt ordentligt och det är suuper skönt. Dock höll jag på att tappa alla koncentration och focus den lektionen. Blev först sur på brorsan av skäl jag inte tänker nämna, sen satt en annan person och slängde ur sig saker som kanske hade varit bäst osagda.

Innan draman sprang jag och Linn iväg till Präntaren, jag lämnade in mina kära skor på klackning och fick ett löfte om att de skulle hålla längre nästa gång och bli riktigt bra. Laddade sedan mobilen, igen ^^, och sprang vidare till Artes. Ringde Claes också, men han svarade inte. Satt utanför Artes på räcket och njöt av naturen, det var kallt men så himla skönt. Eller njöt av naturen kanske man inte ska säga heller, jag njöt av allting - luften, kylan, naturen, utsikten, ljuden - allt. Draman gick ok, blev lite mobbad av Johan bara, han bar iväg på mig och André, Petter och Simon fick sig ett gott skratt ^^ Tydligen så förlorade jag, inte för att jag vet vad jag förlorade men det är en heeelt annan sak ^^

Hämtade sedan mina kära skor och de hade blivit så fina så, Simon och Johan berömde mig för att det gick fort och inte tog evighetslång tid (de syftade på den gången jag skulle ner och köpa gummistövlar och var fast i en timme eller något ^^). Sov typ hela bussen hem, skönt skönt. Men inte sov som jag brukar, slumrade till mest hela tiden.. Jobba var inte direkt jordens roligaste aktivitet denna kväll - usch.. Var inte det minsta sugen på det, såklart så ska vi göra alla hjärtans dag kort - pest och pina! Inte har jag någon att fira alla hjärtans dag med.. Nejnej, ingen mer förutom tåget! Slapp iaf gå hem, AC körde hem mig.. Tack för det, jag hade varit en levande isbit annars.. Så mycket som jag fryser!

Menmen, nu sitter jag här med min mango och min kopp te :) Är iskall om händerna och mår allmänt suuper bra! Längtar tills imorn, kvällspromenad - ska bli härligt :) André, ta dina åsikter och stoppa upp dom någonstans ;) jag ska bilda mina egna åsikter jag! Dock är det väääldigt skönt att ha pratat med dig.. Mår som sagt mycket mycket bättre nu!

Men nu ska jag packa väskan tills imorn och sen soooova ^^ Godnatt alla galningar där ute ;)

Kommentarer
Postat av: vickan

jag tyckte om gummistövelsdan:D och André kan tycka vad han vill, är han inte snäll så vet du vad som händer ;) mohahaha. men jag ska vara snäll:P

2008-02-12 @ 21:20:58
URL: http://vickanforsberg.blogg.se
Postat av: Hanna

Bäst för dig att du är snäll ;) Nej då, men gummistövel dagen var skojj :) Jag måste fortfarande hitta ett par gummistövlar ^^ Har ju inte gjort det än!

2008-02-12 @ 21:23:13
URL: http://hjansson.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha du skulle köpt dem med svam Hanna! Det är viktigt att du skapar en egen uppfattning. Men det var bra att du pratade med honom igår. Lite kul att han förstod att vi var sura, men nu har vi ingen anledning. Men man sårar inte Hanna sötisen ostraffat mohaha, vi ska vara snälla! eller vi ska försöka ;)

2008-02-12 @ 22:01:30
URL: http://skysundberg.blogg.se
Postat av: Hanna

Haha jag ska hitta ett par coola till våren ska du se ;) Vänta du bara xD Ett par som är cooolare än svampisarna! Jo, och jag ska banne mig gör de också! Var sura ni, tror att ni klarar det bättre än vad jag gör ^^

2008-02-12 @ 22:13:42
URL: http://hjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0