Goodnight

Nu har jag äntligen insett att jag behöver gå och lägga mig, för provet kommer inte att gå bättre hur länge jag än sitter uppe och kämpar, för jag kommer vara för trött! Så nu ska jag samla lite kraft, stänga av datorn genom att trycka på lite knappar, tvinga mig upp ur min grymt sköna datorstol, släpa mig in på mitt rum och dra ner allt på golvet (som en sopptipp jag vet ^^) och sen bara glida ner under täcket och drömma mig bort :) För att sedan lika fort igen bli väckt av väckarklockan!! Blä, jag vill till Strängnäs, jag längtar tills i höst - orkar inte med Eskilstuna, jag vill inte bo här längre! Strängnäs is the shit..!

Godnatt alla nattugglor som inte ännu har fattat att en säng kan vara väääldigt lockande ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0