Giving up..!

Nu ger jag upp, jag pallar inte dejta den där lilla boken längre, nejnej, jag orkar inte! Det får gå som det går.. Maybe I will make it, but i doubt it.. But who knows.. Yeahyeah. Ska prata med Vickan i telefon, hon ringer när som helst, jag behöver hennes hjälp i helgen ^^ Lördag närmare bestämt! Shopping I think.. Får se hur mycket money jag har kvar iaf :) Måste ha liiite pengar med mig till skåne, iaf några hundra. Resten kanske jag kan bränna utan allt för mycket skuldkänslor 8-) Hm, hoppas. Jag är på humör för seriös shopping om man säger så ;)

IG, G, VG, MVG - does it really matter? Oh yeah, it does..

image58  sötnos <3

Kommentarer
Postat av: vickan

det heter seriös shopping and we need it!!! jag ska ha reapsyk!!!! xD haha

2008-02-05 @ 22:26:14
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0