Ge mig en sovdag tack...

Gårdagskvällen var vääldigt intressant, allting började med att jag, Sky och Martin somnade i en stor hög i Skys säng, jag låg i mitten, på Martin och under Sky - riktikt skönt faktiskt, adopterar härmed Martin som min kudde också! Sen blev det mat, riktigt god mat! Rotfrukter, kyckling och ris (mer av detta tack!). Skulle ju sedan då försöka plugga - det gick ju förbannat bra också! Kände mig totalt borta och helt seg (mådde inte sådär jätte bra) men jag pluggade iaf, kröp ner under ett täcke så att jag inte skulle frysa så mycket och låg där och läste med en kopp välling bredvid mig. Myyys! Hamnade sen inne hos André för jag var tvungen att inspektera hans nya soffa, riktigt skön måste jag erkänna! också ett väldigt bra sätt att gömma sängen på ^^ Fastnade där inne ett tag och kikade på medans han spelade sitt nya spel som han var helt exited över, sjukt skojj att se :P Jag blev ju sedan efter ett tag tvungen att erkänna att det faktiskt var ett ganska coolt spel vilket han och Petter tyckte var på tiden ^^

Pluggade lite till och skuttade sedan i säng i lagom tid så att jag faktiskt har sovit mer än 7 timmar i natt, fast det känns fortfarande för lite.. Jag var inte så pigg på att gå till skolan idag, ville bara ligga kvar och gömma mig hela dagen ^^ Men icke, jag blev så illa tvungen att gå upp och sega mig till skolan! Har nu haft prov, svenska - antikens Grekland. Kul att jag hade pluggat på allt förutom själva tiden som antikens grekland hade sin storhetstid!

Halv sova mig igenom denna dag? Får jag det? Nej... Så klart inte ^^

Kommentarer
Postat av: vickan

var du tvungen?? :P ^^)

2008-02-09 @ 11:24:46
URL: http://vickanforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0