Födelsedags barnets Sky härliga födelsedag ;)

Igår fyllde allas våran ängel SKY år :D !! 17 mega långa år, hel coolt ;) Damen har blivit stoor. Vi skrämde upp henne totalt genom att sparka ut henne ifrån rummet och bänka henne i källaren, strängt förbjudet att komma upp sa vi, haha hur skojj som helst! Men allt blev hel lyckat, hon älskade hyllan och det mesta, gardinerna var väll lite sådär :P HAHA xD Jooordens fulaste gardiner som vi hittade i en tyglåda hemma hos Vickan ^^ Menmen, allt blev fiiint! Duken förvandlade vi till en picknickduk - mycket finare med våran egna design på alltet ;)

Kvällen avslutades med en promenad iförd min helt underbart coola mössa, gick ner emot vattnet. Det slutade med att jag satt på ett stort stenblock och bara satt där i 45 min och njöt av vinden.

Men iaf, LYCKAD FÖDELSEDAG tyckte hon  :D <3

Kommentarer
Postat av: ängel

Tack! det var den bästa födelsedag jag någonsin haft! puss på er

2008-02-25 @ 18:45:07
URL: http://guardianangel91.blogg.se
Postat av: hjärtat

jaa grattis :D men jaa det var jätte skönt när vi gick hemåt men vad det blåste!!! :D

2008-02-25 @ 21:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0