Dag 1 i Skåneland :)

Godmorgon :D ! Första morgonen i skåne, ganska mysigt. Vi åt världens dunder frukost och nu sitter jag och dricker kaffe i en massagestol ;) Huset här är jätte fint verkligen, helt supeer fint! Irene, Skys mamma är mysig, härlig människa och jag tokälskar hennes dialekt. My och Ida, Skys syskon är roliga. Joordens brottningsmatch igår mellan Sky och Ida :P Haha!

Idag ska vi till Skys gamla skola och informera om Europa, ska bli skojj. Snacka om att Petra och jag blir utbölingar med våran dialekt här! Men jag tokälskar skånska, helt underbar dialekt. Efter det ska vi in till Lund och träffa en av Skys gamla tjejkompisar och fika. Sen vet jag inte så mycket mer, men planer finns det iaf ;)

Skys hundar är dunder stora, Petra är lite rädd men jag var inte det. Låg och kramades med Zingo igår på köksgolvet, haha det var roligt :D ! Har aldrig direkt gjort det med en sån stor hund förut ^^ Skönt är iaf att jag inte har reagerat på dem, tok underbart :)

Lost i min egen hjärna bland alla tankar som jag inte ens vet vad de tänker...

Kommentarer
Postat av: vickan

saaaknar :'(

2008-02-15 @ 13:23:42
URL: http://vickanforsberg.blogg.se
Postat av: pappa och minna

helou!!!! hoppas att du har så bra där..vi saknar dig...hälsa alla!!!!puss puss
kan du eskilstuna dialegt när du kommer hit,eller måste vi lärä oss skånska???
h.pappa och minna

2008-02-15 @ 21:54:40
Postat av: Anonym

minna skriver igen..hö,dialekt...du vet att jag kan skriva fell =))

2008-02-15 @ 21:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0