Chokladglass - en tjej i nöds bästa vän

Tänk vad chokladglass kan hjälpa en tjej i nöd! Helt insane! Den här dagen är ännu ett exempel på dagar som börjat bra men sen bara gått käpprätt åt skogen..! Först var det nästan ingen vid frukosten (jag hade behövt vissa personer där, nämner inga namn dock, som skulle ha piggat upp mig) och sen så blev det panik med sakerna till redovisningen. Linn hade glömt sin dator, Skys dator funkade inte internet på och Linn kunde inte det hon skulle säga.. Men det gick bra!! Vi fick låna Andreas dator, Linn lärde sig allting liiiite fort och det blev kort och koncist enligt Anne ^^

Sen fick jag reda på mitt fysikprov. Jag blir så förbannad!! Fick IG!! Eller jag tror det iaf, om inte så ligger jag precis på G-gränsen iaf. Men sääkert inte! Nej jag lovar, den där förbannade fysiken! Jag blir så förbannad!!!! Sen tack vare en viss person blir jag ännu surare (nämner även här inget namn för då blir det hus i helvete ^^). Att man kan göra så! Jag blir så irriterad!! FAN!

Blev indragen på Kebaben och bjuden på pizza av Sky, satt knäpptyst mest hela tiden eftersom jag var så förbannad och det skrämde tydligen Vickan. Jag brukar nämligen inte vara tyst.. Mitt i maten sprang jag även ut till Tim, han kom cyklande och jag behövde en kram - vilket jag också fick :) Dock så fanns det ett stort gigantiskt störningsmoment där inne i ena änden av rummet som gjorde mig ännu surare och tystare.. Sen blev det chokladglass så att det heter duga ^^ Jag och Linn sprang till Blå Hjorten och skulle köpa glass, men dom ska sluta sälja Mövenpick glassen!!!!! AARH! Åter igen någonting som gör mig smått sur.. Men vi hittade en glass, Belgisk Choklad, och köpte en halvliter på burk - jag fick inte äta en hel ensam för Linn så vi delade. Mums mums, vi satte oss i elevutrymmet och mumsade - damn så gott! Snacka om att det hjälpte, helt insane! Blev gladare och nu sitter jag och smilar :)

Fick även träffa Tim sen igen, kramkram och sen blev jag nedslängd på golvet när jag kidnappade hans banan ^^ Haha, skojj! Sen snodde jag hans väska och trippade totalt osynlig (NOT) iväg och skulle gömma mig bakom ett träd ;) haha, vääääldigt osynligt!

Snart ska vi ha labb, ska leka med kemikalier och skrämma livet ur Linn ;) Haha, lite skojj måste man ju få ha en dag som denna xD Sen efter skolan ska jag kila iväg och träna som en dåre och sen ska jag åka hem och vara hemma ensam hela kvällen förhoppningsvis, annars gömmer jag mig i källaren och får på så vis vara ensam iaf :) Ska plugga och bara ta det allmänt lugnt! Ska bli riktigt skönt måste jag erkänna, tror att jag behöver det ganska mycket.. For once..

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

åh roligt att labba ju :D

2008-02-01 @ 13:18:19
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: Anna

Köp Ben&Jerrys glass =)!

2008-02-01 @ 14:52:34
URL: http://annoula.blogg.se
Postat av: Anonym

varför sno en banan?? du tog en väldigt storm bit av matildas banan i går oxå :P haha, och nu måste du bli nöjde med mig lite grand oxå:) haha men ja det är skrämmande när du är tyst =/ :) tur att det gick över lite grand.. puss

2008-02-01 @ 15:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0