Ångbåtsbryggan :)

Förbannad dag, har varit helt åt skogen men ändå riktigt bra.. Har varit grymt fint väder och har setat på ångbåtsbryggan med mina fina söta flickor samt Gustaf och ätit pizza :) Fick även en ros av Gustaf, en roosa. Den var riktigt fin - blev glad, jag behövde något uppigande. Pizzan var god, eller a - både Skys och Vickans pizza var goda ^^ Jag åt av båda, eller snarare, alla åt av båda xD Det var jag, Sky, Vickan, Petra och Gustaf. Den enda som saknades var Linn. Men hon var inne och hade franska prov.

Just nu sitter jag, Sky och Petra på tåget på väg mot Lund :) Har åkt i liiite mer än 2 timmar och har 3 timmar kvar. Pratade med Linn i telefon medans vi stod still i Norrköping, det var jätte skönt.. Behövde det. Har just ätit en massa mat - tonfisk sallad, mackor, ägg, muslibarer och lite annat mums :) Åt en glass i Södertälje, en marsglass 8-) Oops!

Åkte tåg med André till Södertälje, han skulle till Sthlm.. Härligt för honom.. Sucksuck. Både han och jag hade tydligen haft en dålig dag.. Torrt torrt.. 4 månader, vet inte riktigt. Får se.. Det är mycket..

Linn och Vickan, det blir puckat att ha en sån lång tid utan er! Saknar er redan, men det är inte sådär jätte lång tid iaf.. Puss på er pussgurkor!! <3


"Jag har en gul lampa på näst sista vagnen"
"Allt är okay"

HAHA xD !! (jag vet att typ ingen kommer fatta det där men ändå, vi tre fattar och det är bara såå skojj xD !! )


Kommentarer
Postat av: vickan

jag saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaknar :'( men men jag ska hålla ut, jag ska inte få ett knäppryck, för jag vet nog inte riktigt vad jag skulle få för mig att göra då.... tur att man har linn:)

2008-02-14 @ 23:01:15
URL: http://vickanforsberg.blogg.se
Postat av: Hanna

´gumman jag tror att du överlever, men vi ska överleva här nere också ;)

2008-02-15 @ 10:39:37
Postat av: Linn

jag saknar dig med så här mycket............................................men jag säger som vickan det är tur att vi har varandra iaf. hoppas ni får världens mest underbara tid i skåne, trots att vi inte är med :P

2008-02-15 @ 22:22:13
Postat av: Hanna

Vi ska ha jordens roligaste tid, idag ska vi vara galna ;)

2008-02-16 @ 12:38:28
URL: http://hjansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0